.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناسبات استان مازندران با کشورهای منطقه تقویت شود
سرمایه عمومی استان اتحاد و اعتماد مسئولان و مردم بوده که باید برای توسعه استان ازبخشی نگری و حاشیه دوری کنیم. در برخی زمینه‌ها مشکلات استان تنها با اعتبار و بودجه رفع نمی‌شود بلکه نیازمند سیاست‌گذاری درست است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت مناسبات همکاری بین مازندران با کشورهای سی آی اس گفت: روابط خارجی مازندران با کشورهای منطقه تقویت شود.

 به گزارش شمال نیوز:علی اصغر یوسف نژاد  در جلسه شورای اداری مازندران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: هفته دولت امسال نسبت به سال‌های قبل بیش از پیش فعالیت مستمر داشته است.

 

وی افزود: سرمایه عمومی استان اتحاد و اعتماد مسئولان و مردم بوده که باید برای توسعه استان ازبخشی نگری و حاشیه دوری کنیم. در برخی زمینه‌ها مشکلات استان تنها با اعتبار و بودجه رفع نمی‌شود بلکه نیازمند سیاست‌گذاری درست است.

 

یوسف نژاد با اشاره به اینکه در زمینه رابطه خارجی و اقتصاد تجاری خارجی نیاز به کمک و مساعدت است تصریح کرد: هشت منطقه در کشور جز مناطق آزاد اعلام شده که با نظر کارشناسان مازندران نیز می‌تواند منطقه آزاد تجاری داشته باشد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از دغذعه‌های مردم استان است که از دولت می‌خواهیم به‌عنوان یک توقع عمومی می‌خواهیم جدی تر نبه این موضوع نگاه شود.

 

یوسف نژاد گفت: در بخش کشاورزی نیز ظرفیت خوبی داریم که با نگاه ویژه می‌توانیم زمینه توسعه کشور را فراهم کنیم.

 

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در محورهای سیاسی، اجتماعی بالا بوده و دربرخی از پروژه‌های روستایی خود مردم مشارکت دارند. مازندران از استانهای گردشگرپذیر بوده که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفت اما ظرفیت‌ها به طور واقعی استفاده نشد که باید با تعامل و همکاری در زمینه توسعه گردشگری گام برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.